Merveilgaz Kizlar 11+3 gunluk hamileyim. 3 4 gundur atesim var 38 felan. Doktorumun tavsiyesi ile ilac aldim atesi salmasi icin yarari olmadi serum yaptirdim. Cok oksuruyorum. Cok endiseliyim bebegime bir zarari olur mu diye
Hllty Merveilgaz yok kuzum bişey olmaz ben covid geçirdim ilk 3 ayımda sonrada kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı hastanede yattım tedbir amaçlı ama bebişimize bişey olmadı çok şükür
betulpolat Merveilgaz bende aynı şekilde doktorum dahiliyeye yönlendirdi gittik parol verdi burun ve boğaz spreyi verdi.. birde dedi ballı zencefil iç dedi öksürük için ilaç veremicem dedi sizde için inşallah faydasını görürüz
Merveilgaz Hllty ben ilk hamileliyimdede grip olmustum ama bu defa ki biraz daha kotu nebileyim icime kurt dustu inshallah birsey olmaz canim
Merveilgaz betulpolat tesekkurler canim denerim bende. Kac haftalik bebegin? Kontrol etti mi doktorun?
betulpolat Alparslanim29 dahiliye doktoru sık içmezsen sıkıntı olmaz dedi kadın doğum doktorumda aynı şekilde dedi