Kizlaaar ilk defa regl olduğuma bu kadar sevindim 3 gün önce kurtaj oldum bos kese nedeniyle 9 haftalikti ilk gun hafif kanamam oldu hemsireler kontrol etti cok olmadigi icin normal dedi sonra bitti 2 gundur kanamam yoktu bugun adet olacak gibi agrim vardi ve adet oldum kurtaj olanlar ne kadar sure sonra oldunuz doktorum bana korunma demisti demekki bir sorun olmadigi icin hemen adet olacağım icin demis.regl olduguma ilk defa bu kadar sevindim rahim temizlenecegi icin rabbim insallah en kisa sürede isteyen herkese bebis versin