Melisa12- Kızlar 7+5 haftalık gebeyim ama bütün belirtilerim gitti (Kaşık ağrısı, karın ağrısı, göğüs dolgunluğu vs vs) korkuyorum acaba normal mi yoksa bebeğime bişey mi oldu diye endişe ediyorum.
Pnr_KMRC1 Melisa12- normal bı durum 7+2 de benimde tüm belirtiler gitmisti şuan 10 haftaligim geri geldi ☺️ göğüs hassasiyeti zaten beni benden aldı💐🥰 panik yapmayın kanama olmadigi sürece herşey normal 💐🧿