skrsln Kızlar merhaba. Bana 12. Haftamda doktor kız olabilir dedi. Fotoğraf çekimi yapacaktık kesin olsun diye 13 te tekrar gittim. Tahminden öte gitmez söyleyeceğim şey henüz çok küçük dedi. Bu sefer de erkek dedi 😂 Şu an 14+3 üm çekin falan yapmadım. Değişen çok oluyor mu siz kaçıncı haftada net öğrendiniz 😊
Nilay_09 skrsln benn 🖐️ 14 hft kız gibi arkası dönük demişti 16 hft pipisini gördük erkek kesin dedi ayrıntılı ultrasonda göstermedi pozisyonu uygun değil dedi 23 hft yine kız dedi 😂 en son kız dediler bakalım doğunca çıkacak meydana 😆
Glcdmrdmr skrsln Detaylı Ultrasonu bekleyin derim en garanti o zaman olur çoğu Doktor 18 .Haftadan önce söylemiyor bile yanılmalar olmasın diye
skrsln Nilay_09 ya ne heyecanlı bir süreç tam adapte oluyorsun değişiyor ben bir haftada bile kız fikrine alışmışım sonra erkek deyince tuhaf oldum 😂