Mommyy0708 Kızlar bebek losyonu hangi marka tercih ettiniz? Bebe yağları çok tercih edilmiyormuş gözenekleri tıkadığından o yüzden losyon almaya karar verdim. Birde pişik önleyici krem ve pudra aynı işlevi mi görüyor?
bendiyebiriii Mommyy0708 Benim ilk gebeliğim ama ben doğaldan yanayım hep. Evet herkes sussun diye aldım bir iki tane baby me ama soğuk sıkım Hindistan cevizi yapı ve doğal zeytinyağı kullanmayı düşünüyorum :)
Edafmo Mommyy0708 pudra da aynı sebeplerden kaynaklı önerilmiyor canım. Babyme organik serisinden alabilirsin losyonu ben öyle yaptım. Hakiki zeytinyağı ile dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum