123bebegim Merhaba anneler 22+2 günlük olduk ve vitamin ilaçlarımı almayı unutuyorum çoğu zaman bir zararı var mı beni bilgilendirirseniz sevinirim kızlar
Htc1212 123bebegim görebileceğin bi yere koy düzenli kullanmalısın bebeğin devamlı gelişiyor büyüyor onu dışardan desteklemen lazım bence çok önemli ayrıca kış ayındayız yeterince güneş yok d vitamini falan asla atlama ve yediğin şeylerlede desteklemelisin