dorukkusumunannesi ben de geç hissettim, endişelenmeyin, arada hissedilecek kadar kımıldıyordur ama sizin hareketli anınıza denk geliyordur belki. Ben 15 dk dik oturmadan sonra rahat bi pozisyondayken pıt diye hissetmiştim. Oturmuyor olsam belki onu da kaçırırdım :) sonra zaten güçlendiği için sık sık hissedeceksiniz.