Bbdk Kızlar merhaba, bugun iğneden sonraki 8. Günüm yarın sabah test yapmayı dusunuyorm pozitif negatif beklemiyorum iğnenin etkisiyle pozitif çıkar büyük ihtimalle, enazından etkisi geçmiş mi diye bakmak istiyorum 🫣
123emakumsal Bbdk bence bekle yine insan uzuluyo ilacin etkisi sursede ardindan negatif gorursen daha cok uzulursun. Bence bekle canim. Bende catlatma ignesi oldum ayin 10da test yapmami soyledi doktor
Umudum31 Bbdk 15. Gun yaptım aşırı silikti eşim göremedi çizgiyi ben şüphe edip kan verdim pozitifti. 15. Günden önce yapmayiniz
boymomyz Bbdk Canım 14 ten önce negatifte çıksa pozitifte çıksa geçersiz . Bence bekle biraz daha . Simdi pozitif görsen ayrı dert görmesen ayrı dert stresinden başka bişeyi yok
Bbdk 123emakumsal doğru söylüyosun ama insan merak ediyor işte normalde benimde 9-10 şubat adet tarihi görünüyor
123emakumsal Bbdk benimde 12si adet gunum bir degisiklik olmazsa. Ama doktorum ne olursa olsun ayin 10unda test yap varsa cikar 15.gunde erken yapıp sonrasinda hayal kirikligi yasama dedi mecbur beklicem
Kubradvc 123emakumsal bende çatlatma iğnesi vurduralı 14.günümdeyim sabah ilk idrarla kaset test yaptım negatif çıktı adetime 2 gün var onu beklicem bende doktorunuzun dediğini dinleyin bencede bekleyin sonrası hayal kırıklığı oluyor bende şimdi adetimi beklicem bakalım
123emakumsal Kubradvc bu sefer beklicem her ne kadar umudlu olmasamda. Adet olursam artik asilamaya gecilcek. Insani en cok yipratanda gebelige engel durumun olmamasi ve cocuk olmasi icin ugrasmak. ALLAH gonlumuzden gecenleri hakkimizda hayirli eylesin mutlu haberler almayi nasip etsin
Kubradvc 123emakumsal amin inşallah benimde adetimde belli olucak hersey eğer hastalanırsam rahim filmi istedi doktorum oda nasıl oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bbdk Kubradvc ben cektirmistim merak etmeyin korkulacak bir sey değil ben anestezisiz ünv hastanesinde yaptırdım 10 dk süren bir islem, regl ağrısı gibi hissetmedim bile.
123emakumsal Kubradvc korkulcak gbi degil canim devlet hastanesinde yaptirdim oyle korkulcak gbi degil. Yaninda pedde götür islem sonrasi lekelenme yada hafif kanama olabiliyor. Bende bi sknti cikmadi ama nasipte olmadi cocuk
Kubradvc 123emakumsal tamam öyle yapayım teşekkürler nasip rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻
Bbdk boymomyz ya gerçekten mi bi denesem mi dedim de herkes 15. Günden önce yapma diyor bekliyim ozaman
boymomyz Bbdk Ben 14 te yaptım burda bayaa okumuştum 14 yazmıştı herkes, benim negatif çıkmıştı canım sonra kiste dönüştüğünü öğrendim 1 ay gecti kendim hamile kaldım ☺️
boymomyz Bbdk Sorun ney peki canım bende bi sıkıntı yoktu denemek amaclı vermişti doktor eşimde varmış sıkıntı ama herşey rabbimden tutacağı varsa her türlü tutuyor inşallah tutmuştur arkadaşımda pcostu 3 tane birden yumurta tutmuş doğum yaptı 🫢
Bbdk boymomyz bende de sorun yok aslında esimde de herhangi bir sorun yok hsg falan da cektirdim onlardada sorun yok martta 1 sene olcak, sadece adet düzensizliği vardı onun icinde 3 ay duphaston kullandırdı 3. Ay letu başladım sonra iğne oldum tek yumurta vardı 21mm oldu iğne yaptık bakalım sebepsiz oluyormuş çoğu zaten
boymomyz Bbdk Bende evlendim hemen kaldım kalp durmasından kaybettim 11 ay kalamadım sperm 9 milyondu ama ilk bebeğe nasıl hemen kaldım diyordum hep 🤔 Sonra klomen kullandım eşim zeucit kullandı canım klomen kist yaptı eridi adet oldum arkasına hemen kaldım . Rahim filmi bende cektircektm doktorum biraz daha bekle demişti . İnşallah senin tutmuştur 🤲 Dua edeceğim sen ve diğer arkadaşlar için 🌸