minikbezelyemmm Kızlar merhaba 29. Haftadayım karnımda bebek sağ tarafa toplandı geçen gün sonra normale döndü ama genel olarak artık karnım yumşak değil normal mi yani bir de hep aşagılarda hareketini hissediyorum
Elvancn minikbezelyemmm bende 17haftaliltan itibaren var şuan 28yiz yine var arttı diye bilirim doktorum rahim ağzı uzunluğum iyi dedi her muaneye bakıyor Altan ultrason la progestan sabah akşam kullanıyorum karnım hep sert sağ sol kasık üstü göbek delik dimdik oluyor günde 10defa olması normal diyo doktirum benim ki 10tan fazla oluyor hocam dedim 5dk bir olmuyorsa sorun değil dedi korkma dedi idrar yolu enfeksiyonu kasılma sebebi bir baktirin enfeksiyona
Hudeyce Bende 30.hafta girdim ve sertleşme bendede oluyor kısa bir süre sonra geçiyor sık sık oluyor :(
Esrauysal Hudeyce valla bende böyleydim sancılarım çıktı yani benim bu sertleşme dediğim aslında sanciymis 1 hafta yüksek riskli gebelik bölümünde yattım ciğer geliştirici iğne serum hap veriyorlar