Zezeeeyyldrm Erva18 varla yok arası bir şey gibi kırmızı çizgiye bakınca yansıma gibi oluyor sanki adet gecikmesinde tekrar yapın jesinleştirmiş olursunuz ya da en iyisi kan vermek
Tbsra95 Erva18 yok gibi canım o bende de hep cıkıyo ama yok oluyo oradan biliyorım ama 4 gün sonra tekrar dene
Erva18 mminiginannesi10 aynen tam geçen yıl kürtaj olduğum günde öğrendim ama çokta heveslenmem istemiyorum
Bircanyavuz Erva18 benim testim de adet günümde bu şekilde çıkmıştı 4 günüm geçti hala test kan yapıp vermedim hakkımızda hayırlısı olsun canim