Hudeyce acaba dönem dönem mi böyle oluyor ki. Anne olmak çok zor. Artık anneme en ufak cevap verince içim sızlıyor gerçekten. Diyorum ne zorluklar yaşadı acaba bana hamileyken, beni doğururken. Ki o zaman bizim gibi ultrasona girmek gibi nerde. Cinsiyetimi bile doğumda öğrenmiş.