Merhabalar 32. Hafta çalışamaz raporumu aldım iş yerine gönderdim fakat iş yeri muhasebem 3 gün sonra bugün gönderebildiğini yazdı onaylanıp onaylanmadığını nereden öğrenebilirim ne zaman belli olur. Salı günü 33. Haftaya giriyorum muhasebe bildirimi geç kalırsa sıkıntı olur mu?