Hallerimvarbenim Bircanyavuz Canım ben göremedim ama fotoğraftan dolayı da olabilir. Erken gebelik testiyse yap istersen silikte olsa çıkar varsa
Pnr_KMRC1 Bircanyavuz sanki silik cizgi var gibi hayiliri olsun💐🧿fotodan net gözükmüyor ama benimde adet günümde bu şekilde silik cizgi cikmisti gidip kan verdim şuan 10 haftalık hamileyim
Bircanyavuz Adet günümde yapmıştım böyle çıkmıştı varmı yokmu çözemedim tekrar denemek istiyorum 3 günüm bugün adet olmadım sizce yapsam çıkar mı böyle öğrenen varmi
Esoo0698 Bircanyavuz Benimde 3 gün geçmesine rağmen hayalet çizgi ile gördüm çok zor görünüyodu geç döllenmeydi benim. Sen yinede yap
Sibel_72 Bircanyavuz gecikmen varsa 2 saat su içme testi tekrarla ama gecikmen yoksa sabah ilk idrarla yap ins gönlüne göre versin rabbim
Yagmure Bircanyavuz Bircanyavuz çıkacaksa her türlü çıkar 3 gün geçmiş ilk idrarı beklemene gerek yok nasıl istersen öyle yap ben 4gün gecikmede erken gebelik testiyle gün ortası öğrenmiştim
Miracleee Bircanyavuz gecikmenin 3. Gunuyse bugün Şimdi yapsanız da çıkar. İlk tesinizde hafif bı silik çizgi gördüm bende. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
Asel1211 Bircanyavuz Benim de 31 Ocak adet günüm henüz olmadı bugün yaptığım test negatif benim sizde görünüyor ama çizgi muhtemelen var
Veraerdogan Bircanyavuz Var tabiki 😊😊😊 kaset test varsa elinizde onda daha net gozukuyor aslinda cizgiler