Kızlar 38+4 haftadaym tüp bebekle hamile kaldm hamile kaldığım hastane farkliydi suanda muane olduğum hastane farkli devlet hastanesi benim kendi doktorum doğum bölümünü bıraktı emekliye ayrilacaği için doğmuma kim gelicek bilmiyorum oranin doktorlarida pek iyi değil kimse pek önermiyor bi arkadaşım doğum yapti orda 14 saat suni sanci sonucu sezeryan oldu bebegn kalp atışları yavaşladığı için kafam cok karışık hic orda doğum yapmak istemiyorum başka hastaneye de gidemem geç kalmişim yani şurda 1 haftaya belki daha az doğmum olucak