guzllk-25 benımde 37+6 dünden beri azalma var sanırım doğum kanalında çünkü çok hareketlı normal de şuandaki hoş var ama daha az daha yumuşak yerlerı de kısıtlandı artık onunda etkısı var sanırım hıc hareket hıssetmezsen git yada yan yat 10harekrt olmazsa 2saat ıcınde got bı nst gir acılden gırıp ıcın rahat etmezse ben ole yapacaktım bugün sonra baya hareketlendi şükür dedım