Nurseanne Silik çıkmış tam net çıkması gerekiyor. Lh testinde silik çıkması negatifi ifade eder. Bu her dönemde silik çıkabilir. Adet bittikten sonra test yapmaya başlayın.
Duru_10 Nurseanne Adet zamanım yakın olduğu için şaşırdım yinede bu şekilde çıkmasına daha silik bekliyordum o yüzden sormak istedim. İnsallah gebelik vardır da birdaha yapmak zorunda kalmam
Pemberuya Duru_10 bence bide gebelik testi yapın yarın hamile olabilirsiniz ben 3 gün kala gebeliğimi öğrendim
Duru_10 Pemberuya Bu sabah gebelik testide yaptım negatifti birde ovulasyon yapayim dedim içten içe umut ediyorum
Aysu35 Bende adet günü yaptığımda 2cızgı cıkmıstı sonra gebelık testı yapmıştım 27haftalık olduk cok şükür