Benim doktorumu anlatmışsınız sanki. Benim doktorum kiloyu hiç sevmiyor. İlk gebeliğimde de kızıyordu bunda da kızıyor. Benim de hiçbir sağlık sorunum yok çok şükür ne şeker ne tansiyon ne de başka bir şey. Normalde de yemek yemeyi severim ve 58 kiloda seyrederim hep. Hamilelikte iştahım bir tık daha açılıyor ve yine yiyorum yani tabi hormonlar metabolizma falan derken şişiyoruz. Onlar biraz frenlemek adına yapıyor bunu bir gün konuşurken öyle demişti. Sağlık sorunu yoksa hiç dert etmeyin ben kafama taktıkça daha çok alıyordum.