Falancahanim bende bir ay içinde tekrar gebelik haberi bekliyorum demşşti doktorumuz zaten 15 martta kürtaj oldum hiç kanama adet vs yaşamadım 40-45 gün sonra acil gittim ilaç uygulandı o şekil kanamam oldu mayısın sonunda da bebek haberini aldım zaten inşallah en hayırlı zamanda tekrardan alırsın bu mutlu haberi