Kızlar selam 38+3 haftamdan yazıyorum tansiyon yüksekliği nedeniyle hastaneye alınmıştık, şimdi bebeğin suyu azaldığı için suni sancı hapı vericeklermiş doktorlar, fikri olan doğumu kolaylaştırcak önerilde olanlar var mı ilk doğumum olucak Allahın izniyle.