Reyhan123 Arkadaşlar 37 haftadayım çatı muayenesi olmaktan çok korktum bugün . Dr haftaya erteledi . Bu Korkuyu nasıl atlatabilirim. Çok heyecan ve korku yaşadık, eve gelince pişman oldum dayansaydım diye ama o an Dr. Da bana ısrar etmedi . Lütfen cevap verin :(
Cansu55 Reyhan123 ben dün oldum hiç bir şey yok eline jel alıyor eldiven takıyor eşinin penisinden küçük sadece bakıyor bu kadar
Brlgry Reyhan123 çevremdeki arkadaşlarım hiç acımıyor hissetmiyoruz dedi ben bi burda okuyorum acıdığını falan bilemicem 🤔 daha dün arkadaşım oldu hissetmedim bile dedi
Mutlulugum Ayni durumu bende yasadim kacis yok canim, inan bana acitmiyor. Dogumda gelen gecen bakacak zaten en azindan kendi doktorun dikkatli ve yavas bakiyor. Korkulcak bir sey yok.💙
Reyhan123 Mutlulugum o kadar çok korktum ki zaten dr hiç ısrar etmedi ve şaşırdı benden böyle bir kaçış beklemiyordu heralde :/ . Zaten 38 de de yapıyorum haftaya yapayım sakin ol dddi ama şuan böyle isem normal Doğum isteyen ben nasıl yapacağım :(
Reyhan123 Brlgry çevremde olan bile Yok geneli bir sebepten de olsa sezeryan olmuşlar :( bende en olmadı epidural normal Doğum diyorum ama offf .