-Papatya- evet önceki gibi, doğumdan sonra bir iki ay içinde eski haline döndü, ilk etapta yumuşak geliyordu gözüme doktorum bişey yok iyi toplamış dedi bende ona bıraktım gerçekten topladı. Üstelik benim hamile iken karnım çok büyüktü sonradan çok büyüdü. Ama şöyle bir durum var karnım hiç yağlı değildir gebelikte özellikle sağlıkli beslendim ve hareketli idim, doğum sonrası da hiç yatmadım