Dlk_eslm Bebeginizde gerisim geriligi olan varmi. Kacinci haftaya alindi dogumu ve 37 haftalikken bu sebepten doguma giren varmi
Tripkolikkkiz Dlk_eslm bebegimde 3 haftalık gelişim geriliği vardı 38 haftada doğum yaptım kilosu 2800 gr 51 cm doğdu (gerilik baş çevresi karın bölgesinde vardı ve kilosuda geriden geliyordu)
OzgeSrc Dlk_eslm bizde de gerilik var. 37 de alacaklarini soylediler sukur cat pat 38+4 olduk 39 da sezaryen gunu verdiler
Lazz61 Dlk_eslm 11 gün geriden geliyo denildi kilo olarakta minyon bir bebekmiş. Ben 40 haftalık 2 kilo bile olmadan doğmuşum yani geç döllenmede olabilir baş ve karın çevresi vs bişey denilmedi 18. Randevu var bakalım günümüz belli olacak.
FatmaAselinAnnesi_60 Dlk_eslm yeğenimin gelişim geriliği var 37. Haftada alındı 1.900 gram doğdu küveze girmedi sonradan toparlandı
Dlk_eslm Tripkolikkkiz 37 haftalikken alincagini soyledi sizin bebeginiz kilosu yinede cok az deilmis sanki ne tukettiniz doktorunuz birsey önerdimi
Lazz61 Dlk_eslm rica ederim canım ben de ilk önce tedirgin oldum haliyle fakat bu bir problem değil emin ol biz anneler biraz ele avuca gelsin tombul olsun diyoruz bebişlerimiz için ama Dr göre 2500_4000 kg normal ve ideal kilo olarak kabul ediliyor
OzgeSrc Dlk_eslm insallah canim Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin🤲 ben olcumlere inanmiyorum artik dogunca gorucez son 2 gun
Mommy61 OzgeSrc doğunca buraya bu konu hakkında yazar mısın gerçekten ben de merak ediyorum, karın çevresi 10 gün geride bebeğimin
OzgeSrc Mommy61 sag saglikla olsunda insallah ilk isim foruma yazmak olacak inan senin benim gibi bekleyişte olan cok anne var 🙁