Hallerimvarbenim Zehra5518 Nişan doğumu başlatmıyor canım doktora gitmeyi de gerektirmiyor. Nişandan sonra doğum 2 saat sonrada 2 gün sonra da 2 hafta sonra da başlayabilir.
Ahsenn031013 Zehra5518 ilk hamileliğimde tamda 36+3 de nişanım oldu ama 38+5 de doğum yaptım Arkadaşların dedği gibi nişan gelmesi doğumu başlatmaz ama endişeniz varsa doktorunuza gidin☺️
walkimdet Zehra5518 canım benim de dün nişanım bugün suyum geldi şuan sancım var doğumu bekliyorum yatışım yapıldı
Zehra5518 Bende öyle bildiğim icjn gitmedim gerek görmedim bebeğimde gayet hareketli çok teşekkür ederim 💖
Zehra5518 Normal akıntı gibi değil zaten kesinlikle baya yoğun kıvamlı anlarsınız onun farklı bişey olduğunu kişiden kişiye değişiyormis gazının kahverengi pembe kırmızı sarı bakalım ben ne zaman dogurcam korkuyorum zaten birazcik