Şükür herşey yolunda gidiyo bebiş çok sağlıklı. ♥️Haftaya detaylimiz var hayırlısıyla.
Tek sorunumuz ağrılar 🥺
Bacak,bel ağrısi Mahvediyo.
Ogluşla yarıyı geçtik bakalım İlerleyen zamanlarda neler olucak .
Alışverişe daha başlamadık. Hcibiseyimiz yok 🥺😂 sizde durumlar nasıl ?