Mrha anneler 3 aydir disimde bitmek bilmeyen bir iltihap vardi.damagimda kisit gibi bir sey olusmusdu.doktor antibiyotik tedavisi yapdi.kanal tedavisi yapdi yine gecmedi.sonunda cekmem lazim iltihap bebeye zaralar vere bilir dedi.33 haftaligim kendi kadin doktoruma sordum,evet cektire bilirsin.dedi… ve dun disimi dis doktoru cekdi.ama o sislik hala orda.dis doktorumada ulasamiyorum.basina gelen oldumu?neden gecmediki?ben dis cekilir cekilmez gecer sandim.😪acaba zamanla damagimdaki sislik gecermi?