Tunahan_rumeysa16 Hanimlar 1 aylik oglum var aptamil + anne sütü alıyor mamayi gunde 2 bazen 3 kere 30 ml bir ölçek veriyorum büyük abdestini yaparken zorlanıyor 2 bazen 3 gün yapamıyor ne yapmaliyim neler önerirsinjiz
Rapunzelinanasi Tunahan_rumeysa16 aptamil biraz ağır bir mama. Mamayı değiştirmeyi deneyin. Zeytinyağına falan gerek yok alternatif birçok mama var ve gerçekten her mama her bebeğe iyi gelmiyor. 🤷🏻♀️
momyy__ Tunahan_rumeysa16 Aptamil mama kabız yapıyor başka bir mamaya gecebirsiniz oğlumda da öyle gaz yaptı kabız yaptı Bebelac Gold a geçtim memnun kaldim
Suddeee Tunahan_rumeysa16 aptamilin kabızlık yaptığını çok duymuştum onun yerine baby goat keçi sütlü bebek mamasını kullanabilirsin ablam kullanıyor ve çok memnun aptamilden çok fazla anne şikayetçi
umayana Biraz zeytinyağı verin çay kaşığıyla rahatlatıyor bağırsakları gazlı bir bebekse mamasını değişin aptamil gazlı bebeklere önerilmiyor doktorumun tavsiyesiyle evolvia ac aldım rahatladık inşallah düzelir bebeğiniz
Tunahan_rumeysa16 umayana saolun gazlı değil sanırım yada ben anlayamiyorum gazlimi degilmi :) alttan ve agiz yoluyla gazını çıkartabiliyor teşekkür ediyorum:)
Tunahan_rumeysa16 Suddeee bebegim küçük doğmuştu bu yuzden biraz toparlansin siye veriyoruz ama ramazanda da oruc tutacağım sütümde o kadar yok mecburen yine mama alıp vericem normalde vermeyi düşünmüyordum bir aydan sonra sütüm gelir dedim ama yine ayni cok yok yani
Suddeee Tunahan_rumeysa16 tabikide herkesin aynı olmuyor ama kesinlikle baby goat keçi sütlü bebek maması varken lütfen aptamil kullanmayın
Vera09 Tunahan_rumeysa16 30ml bi aylik bebek icin az gelmiyormu ? Yoksa sutun pesine mi veriyorsun. Mamayi degistir bir de d vitamini hangisini kullaniyorsun? ocean d vitamini oneririm zeytinyg icerikli oldugu icin kabizliga cok iyi geldi bize
Tunahan_rumeysa16 Vera09 anne sütü de emdiği için 30 ml veriyorum vitamin olarak da sağlık ocaginin verdiği damlayı kullaniyoruz dediginiz vitamini doktor yazmasada eczaneden alabiliyormuyuz
Lazz61 Tunahan_rumeysa16 mamayı değiştir kuzum, daha 1 aylık bebek o yüzden zeytinyağ vs sorun olabilir. 9 güne kadar büyük tuvaleti yapmaması normal kabul edilir 9. Gün kabızlıktan Dr müdehale eder. Ama 9 gün içerisinde dışkılama olmaması da yapısal sorun yok ise hep beslenmededir. Demek ki bebek bu mamayı sindiremiyor