Hediye47 Uygulamaya göre 6 haftalık gebeyim hcg değerim 3 gün önce 8500 dü daha muayeneye gitmedim ne zaman ilk muayeneye gitmeliyim sizce devlet hastanesinde randevu yok özele gideceğim
HeycanliMommy Hediye47 kanaman ağrın vb şikayetin yoksa iki hafta sonra git bence. Kalp atışı falan da belli olur kücük daha
Sedavedoga Hediye47 hepsini bir arada öğrenmek istiyorsan 7. Hafta olduktan sonra gidelirsin canım ama merak ediyorsan şuan bebeği ve keseyi görme ihtimali yüksek zaten
Hediye47 Yok kanamam filan daha önce kimyasal gebelik yaşadım sürekli muayene oluyordum psikolojim bozulmuştu bunda gitmek istemedim ama kötümü ediyorum bilmiyorum