blogmomies evet ebru biberoglu , çok yoğun aşırı çok hastası var yani çok güzel ilgileniyor fakat kısa sürüyor .
Onun dışında doğumdan , hastaneden yana tek olumsuz birşey yaşamadım.
Bilkent şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum doktorumu çok seviyorum 😊