koalamom_ eltim ilk gebeliğiydi ilk baştan öyle denildi kanama veya ağrın olursa gel dediler çok az bi lekelenmesi oldu gittik ki 8/9 hafta arasıydı bebek gelişmiş ama kese yırtılmıştı doktor zaten beklediğimiz bi durum demişti şimdi ikinci gebeliğini yaşıyor 16 haftada elhamdülillah bi sorunu yok