Doğum yapalım 11 gün oldu doğumdan 1 hafta sonra sağ popomda (dikişlerimde sağ tarafta) değişik bir ağrı var sanki güçlü bir iğne yapılmışta tüm ağrı popomu kaplamış gibi bazen azalıyor bazen çok artıyor bu neden olabilir dikişlerim çok acıdığından sol ayağımı kıvırıp üstüne oturuyorum genelde bu durumu yaşayan var mı?