Kızlar 38+3 haftalığım dün gece kasıklarımda belimde bıçak saplanır gibi ağrı oldu öylece uyumuşum bu gün de kontrolüm vardı doktora söyledim nstye bakalım dedi nst de hissetmediğim şekilde sancım çıktı alttan kontrol etti açılman yok dedi hazırlıklı ol bi kaç güne doğum olabilir olmazsa Salı günü gel dedi başınıza böyle bişey geldi mi ? Nst de sancısı olup hissetmeyip sonra ne kadar sürede hissettiniz benim ilk doğumum suni sancı olduğu için korkuyorum 🙄