Bebişler nasıl? Benim hiç sancım yok ama dün duş aldım çıktım kek yapıyordum eğildim fırına doğru dizlerimin üstüne belim sanki ortadan ikiye ayrılıcak böyle 20 30 saniye sürdü gibi sonra bi anda geçti acaba bu sancı mı. Bir de bebek son bir haftadır ya götünü çıkartıyor ya gövdesini önüme doğru çok baskı yapıyor acaba bunlar da bi sancı mıdır?😌