kbrysn123 Merhabalar Ankara da memnun kaldığınız hastane ve güler yüzlü sorularıma yanıt alıyorum diyeceğiniz bir doktor önerisi yapabilir misiniz?
Nohappymom99 kbrysn123 o kadar çok gezdim tanıdım ki gerçekten hiç biri liv hospital’da ki doçent dr harun egemen tolunay gibi olamaz. Muayne ücreti 1200dü galiba çok hatırlamıyorum. Durumunuz müsaitse kesinlikle öneririm
kbrysn123 Nohappymom99 bende şuan liv e gidiyorum başka bir doktordayım çok içim ısınmadı bakacağım doktorunuza teşekkür ederim 🙏
SaEmtFzt kbrysn123 hangi doktordasınız? Ben Egemen beye detaylı için gitmiştim çok samimi ve ne sorarsanız cevaplayan bir doktor
Aykem cns__ merhaba bende könül hocaya gidiyoruöda yeni başladım. Normal doğum yanlısımı birde cinsiyette dediğimi cıktı değişiklik oldumu
cns__ Aykem merhaba cinsiyette dediği çıktı tam hatırlamıyorum ama 12 ya da 13. Haftada söyledi,%80 diye 17. Haftada da netleştiririz dedi ama aynı çıktı. Doğum için de evet normal doğum yanlısı.