Shibalba Merhaba Fetal dna testi yaptırdınız mi? Yaptirdiysaniz nereyi tercih ettiniz, memnun musunuz?
Nurkcy Shibalba Nice firmasına yaptırdım benimki biraz geç çıktı 19 günde ama Amerika’ya gitmişti. Analiz kalitesi yüksek bi firma. Ben memnun kaldım.
Gozdearztrn Panaromada yaptırdım ve bugün 10. Gün sonuç yok 10-14 günde sonuçlanıcak diye bugün sorduğumda dönüş yaptılar bekliyorum