Ben ilk kızıma o hevesle oda yaptım şu an 3,5 yaşında neredeyse odası tamamen değişti. Bebekler bir süre zaten odayı kullanmıyor siz kullanıyorsunuz. Kıyafetleri minik oyuncakları kişisel eşyaları vs bunları depoluyorsunuz o odada. Ben kızımı 6 aylık olana kadar uyuduğu zamanlar dahil gözümün önünden ayırmadım. Sonrasında gündüz uykularında biraz biraz yatağına yatırdım. Ona ayıracak odanız ve bütçeniz varsa size tek tavsiyem bol raflı çekmeceli dolap ya da şifonyer almanız bir de büyük yatak almanız, beşik karyolalar zaten en fazla 3-4 yaşına kadar kullanılabiliyor. Başlarda 3-4 sene uzunmuş gibi geliyor ama zaman çok hızlı geçiyor inanın. Ya da hiç almayın ilerleyen zamanlarda gidişata göre düzenlersiniz. Şu an ikinci kızıma hiçbir şekilde oda hazırlama işine girmiyorum ilerleyen zamanlarda kısmetse duruma göre hareket edeceğim.