Kızlar gebelikte antibiyotik kullanan var mı aranızda? Vücudumda enfeksiyon yüksek çıktığı için (crp 111) augmentin 1000 mg verdi doktorum. Benimle aynı kaderi paylaşanlar var ise içim rahatlasın istiyorum, bebişlere herhangi bir zararı olmaz değil mi? 🤔