Melikeeeeee1107l8 valla ne olacağı insanın başına ne geleceği hiç belli olmuyor kızlar öyle güzel hamilelik geçirdim ki mide bulantım bile olmadı taki 34 üncü haftaya gelene kadar sancılar tavan yaptı bebek erken doğar diye hastaneye yattım bir hafta kaldım Allahtan 33 Ken herşeyıni ayarlamış hazirlamistim zaten insan ağırlaşıyor 31 32 falan hazır olsun