Deletedmom_3 bende 9 haftalıkken boş gebelikten kürtaj oldum uyutuldum on beş yirmi dk sürüyormuş ama uyanma süreci vs bir saatte çıkmışım odadan ağrı sızı yoktu uzunca süre adet sıkıntısı yaşadım 4 ay kadar ya bir ay olmadım ya bir ayda iki üç kere oldum normal dediler vücut hamileliğe kendini adapte etmişken bir anda salgı bezleri hormonlar yerine oturmuyormuş malesef işte herkes kendini çok sıcak tutman gerek yazda olsa kışta olsa kürtajdan sonra enfeksiyon kaparsam özellikle idrar yolu enfeksiyonundan bahsettiler birdahaki bebek denemesinde zamanı uzatabiliyor ilaçlarımı kullanıp diğer gebeliğime kendimi hazırladım folik asit vs enfeksiyon kaptım bu arada gerçekten kendime dikkat etmedim aralık ayıydı depresif bi haldeydim sigaraya abanmıştım bana 2 ay ara ver sonra bebek düşün dedi doktorum bende kendi isteğimle 4 ay yaltkm onu sonra Allahın izniyle kendimi toparladım iatediğim ay içinde oldu ve şuan 24+3 haftalık hamileyim bende bunalr oldu şunuda diyim kirtajdan sonra ilk on gün adet kanı gibi dğilde pıhtılı böyle rahim döküntüleri kalan artıklar hepsi çıkıcak doktora kontrole gittim işte bişi kalmışmı diye baktı yoktu bukadar yani Stresten uzak tut kendini