Kızlar utanarak soruyorum yaklaşık 2-3 haftadır ishalim ve 31. Haftalık hamileyim. İshal olmadan önce kabızdım.. Bianda öyle olunca normal dedim ama artık sümüksü olmaya başladı rengi felan değişti.. korkuyorum pazartesi doktorda randevum var ama ishal olmama rağmen lavoboya çıkmakta zorlanıyorum.. aynı durumu yaşayan varmı??