Alya09 Hastane çantalarına bebek için ne koyabiliriz havalar soğuk değik ama yardım eder misiniz çok kafam karışık neler koyabiliriz
Kahyaasena Alya09 bende şurada bekliyeyim benimde fikrim Yok çanta yapmadim daha Mayıs 17 si gibi doğumum olucak Allah’ın izniyle inşallah 🤭
2prensesannesiiii Alya09 hastane çantası mı mayıs ortası veya sonu doğum daha bugün ilk kez e bebek mağazasına gideceğim indirim var dediler geldik diye 🙈😂 daha henüz hiç bi şeye başlamadık🥰
Alya09 denizarenmom herşeyi aldım yavaş yavaş ufak tefek eksikler kaldı onları da alırım sabırsız yapım varbbiraz🤭
Gnshusna denizarenmom aynen bende🤭31 haftadayız vr eksiklerimiz hala var kıyafetlerini bile yıkamadım🫣
selinsmother 2prensesannesiiii bulunduğun şehirde lcw baby varsa tavsiye ederim . Altlı üstlü takımlar 56-70 tl arasıydı çok güzeller
Alya09 2prensesannesiiii ben herşeyi aldım yavaş yavaş ufak tefek eksikler kaldı onları da tamamlarım 🥰
2prensesannesiiii Alya09 ince penye şeyler alınabilir zaten ince battaniyeye sarılır çok kalın giydirme taraftarı değilim zaten haziran sıcak kışlık almaya hiç gerek yok uzun kol penye zıbınlar alabilirsin yinede 🥰🙏🏻
Mucizem33 2prensesannesiiii canım tarsu Ya geldin sanirim 2. Katta happymod var 2. Yarı fiyatına ve ben alt üst 20 liraya gelen bile vardi 60 liraya 5 li set geldi ve kalite li guzel bi bak derim😍
nur34_ Alya09 hi anladim ben istanbuldayim mesela bebek alisverisinde hastane cantasinada penye alt ust takim lar yada fitilli takimlar aldm onlari koycam oyuzden sordum her sehrin hava durumu farkli
2prensesannesiiii Alya09 maşallah allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah canım darısı benim tamamlamama inşallah 🙏🏻 🥰