Kızlar merhaba 10+6dayım sadece folik asit kullanıyorum ve anemi hastasıyım yani kanım düşük (talasemi) doktorum biliyor ama hiç ilaç vermedi normal mi? Demirime bakmamış bile düşük mü değil mi diye bakıyorum bazı hamileler d vitamini de kullanıyor ama doktorum asla bunlara bakmamış bile kanım da 10.4tü daha 4-5 haftalıkken şuan kaça düştü bilmiyorum bile sizce değiştirmeli miyim doktorumu