Skrn1 Kızlar temin adet olacak gibi alt sol kasığımda ağrı var diz kapağıma vuruyo biraz uzanınca hafifledi ama hala devam ediyor bebek en son baş aşşağıda duruyordu endişe etmem gereken bir durum var mı acaba
btldnz12 Benim de 31. Haftadan beri falan öyle yatip kalktigim zaman zor yuruyorum 35 haftaligim şuan hala aynı. İlk gebeligimde olmuyordu . Bu gebeligimde kasık ağrım oluyor
Skrn1 btldnz12 benim daha önce yoktu yeni başladı şiddetli değil bazen belime de ağrı giriyor bilemiyorum düne göre bebekte biraz hareketlerinde azalma var perşembe günü muayene olucaz artık o zamana kadar beklerim diye düşünüyorum