Lagerthha ben oldum ilk hamileliğimde ikitane bebeğim doğdu iki ay snra tekrar hamile kaldım bu hamileleigimde bı tane yaptılar hiçte bişi olmadı sonuçta sezeryan durumu olunca vücuda bıçak falan değiyor o açidan düşünün aşının bı yan etkisi de olmadı bende ilki sezeryanda buda sezeryan o yüzden oldum bundada bitane