Hallerimvarbenim Kahyaasena pembe üstün göbeğinde ki tavşan figürü kalın mı ondan demiş olabilirler sizde pijamasını onun üzerine çekmezsiniz lastiği üzerine gelmezse sorun olmaz heralde ne biliyim onun dışında tüm setler böyle zaten
Kahyaasena Arkadaşlar bunu aldim ben doğumda bebegime giydircem de çevremdeki ler olmaz dedi göbek bagi olduğu için bu giyilmez mis gobek bağına baski yapar mis tecrubeli olan anneler den bilgi alabilir miyim
Edafmo Kahyaasena hayır canım neden baskı yapsın. Benimde hastane takımım ve yenidoğan takımlarım hep böyle. Çevremden de hiç böyle bişey duymadım. Zaten lastik kısmı göbek bağına denk gelmiyor ki yukarı çıkıyor bayağı
beyzzsenturkk Kahyaasena göbek bagına gelmemesi icin zıbın giydirmedik ilk bir kaç gün cunku zıbına yapısabiliyor onun yerine önü cıtcıtlı ya da baglamalı ince zıbın üstü hırkalardan tercih edebilirsiniz göbek bagı düsene kadar
Kahyaasena Edafmo ilk bebek olduğu için benim cahillik var pek bilmiyorum ondan her kafadan bi ses veriolar bende panikliyorum
Kahyaasena Hallerimvarbenim kalin değil tavsan i külot ve atlet tarzi çok ince kumaş lardan giydirmeliymisim öyle söylemişler di
Mervecimmmm Kahyaasena külot atlet giydirsen bile öyle mi kalacak çocuk göbeği düşene kadar. Her şeye muhalafet bu çevredeki insanlar
Gizzgzz Kahyaasena giydiririsin baskı flaan yapmaz zaten bebeğin göbeğinin üstüne kadar çeekcen bunu tulum daha zor iyi etmişsin bunu almakla :)
Ay-5k Kahyaasena göbek bağına zarar vereceğini hiç sanmıyorum canm bu 10’lu takımlarda battaniye demi oluyor