Bende 38 deyim dünden beri bendede genital bölge şişmiş gibi hafif bir kaşıntı gibi oluyor oranda değişik bir dolgunluk var , bu zamana kadar bişey yoktu dünden beri başladı , bazen benimde belimden kaşıklar vuran ağrım oluyor. Geçen hafta dedim ki kesin dogurucam ama sanırım bebek kanala yerleştigi için olabilir devlet Hastanesi’ne gittiğim için sürekli doktorda bişey soramiyorum