Yaz tablet kullananlar ne gibi yan etkileri oldu sizde ?Ben bir ay kullandim bazen baş ağrım ve bir kaç gün ateşim oldu.Doktora falanda gittim başka bir rahatsızlığım yok.Yan etkilerinde de yazıyor.
Şimdi ikinci kutunun 12. hapındayım yine ateş ve biraz baş ağrım var.Ateşim de 37 37.5 arası oluyor.Doktorumda normal olduğunu dedi ama insan tedirgin oluyor.