Beyza12345 bendede yuksek cıkmıstı 14 civarıydı doktor 26.haftada gel tedaviye baslıcaz demislerdi ben bi iki haftamıda gecirmistim gidemedim girtigimde tekrar test filan yapıldı degerlerim dusmustu. Bana doktor dusmez hatta daha cok yukselir demisti uzulmustum cok ama test yaptıgımzda degerlerim dusmustu hatta emin olmak icin tekrar kan vermemi istedi sonuc aynı cıkınca gerek yok dedi doktordan doktora değişiyor heralde ilk doktor beni cok korkutmustu ama sonuclarım düşmüştu cok şükür. Dikkat etmek lazım. Bol bol yesillik koy ürünleri fln ye canım