poyrazin_annesi28 22+5 im. Bugün detaylıya girdim suyunda fazlalık olduğu ve kilosunun da biraz geride kaldığını söyledi. Böyle olanlar var mı kızlar ne yapmalıyım ? Beslenme şekline dikkat etsem düzelir mi ? 3 hafta sonra tekrar gidicem ama ben neler yapabilirim. Yaşayan varsa lütfen yazabilir mi ben biraz endişelendim
Mervetnl poyrazin_annesi28 su fazlalığı için şeker karbonhidrat kesilmeli diye biliyorum. Kilo içinse burda anneler kuruyemiş vs öneriyorlar 🤷🏻♀️
Mommy61 poyrazin_annesi28 düşük değil normal bi kilo neredeyse yarım kilo almış ve artık daha hızlı büyüyecek üzülmeyin
poyrazin_annesi28 MadameHappy34 445 gram 😞 20 gram almış 1 haftada sadece. Bugünden itibaren yapicam inşallah
poyrazin_annesi28 Mervetnl Deniyicem çok tüketiyorum şeker karbonhidrat bırakmam lazım sanırım ama net bişey demedi
2prensesannesiiii poyrazin_annesi28 22 haftamda 450 grdı drum iyi dedi ve özel takipliyim dr bana kilo boy bildiriyor ama organ taraması yaptığım yer söylemedi ve ben merak edip sorduğumda da bu haftalarda bebek kilosu önemli değil demişti ileri haftalarda birden alıyorlarmış sadece kendi drum bildiriyor ben merak ediyorum bilmek istiyorum ama bu haftalarda kilo pek önemli değilmiş
Ummu1234 poyrazin_annesi28 normal değil mi kilosu bende 21+4te detaylıya girdim 470 gr dı çok bi fark yok
Mylifeem @poyrazin_annesi28 o haftada benimde 450 gram idi tam 37 de gittim 3256 dedi zamanla alır kilo
Busra9155 poyrazin_annesi28 20+6 detaylıya girdim 390 gramdi normal dedi 22+1 419 gramdi iyi dediler 25+1 772 gram geldi gayet güzel iyi bakmışsın bebege dedi doktor bide kilo önemli değil ölçüler tutsun yeterli ölçülerini ortalaması kiloyu veriyor dedi
Seherselim poyrazin_annesi28 ıspanak, muz, kaşar peyniri, patates, süt, süt ürünleri çiğ kuru yemiş, yumurta, pekmez, tahin, bebe bisküvisi, balık, kırmızı et, meyve ye sağlıklı şeyler tüketmeye çalış canım inşallah istediğin kiloya gelir bebeğin.