Aysegul-26 benim 1 kaybın vardı genetik test verdim pıhtılaşma çıktı ama doktorum hamile kalır kalmaz bana gelme başla demişti dozumuda söylemişti sonra oğlumu kucağıma aldım şükür. Şimdi ikinciye hamileyim çok erken öğrenme rağmen başlamadım yaklaşık 4 gündür başlayabildim