Hastanenin farklı olması fark etmiyor canım sonuçta ikiside kanda gebelik bakıyor ve aşağı yukarı haftasına göre bir değer çıkartıyor bn gebelikte suphelendigimde ilk acilde beta baktırdım 197 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim sağlıklı bir gebelikte değerin 2 kat artması gerekir 2.verisimde 207 çıktı artış vardı ama çok duzensizdi senin gbi düşündüm başka bir hastanenin kadın doğumuna gittim orda verdim değer bu sefer 160 Lara inmişti öğle sonu yine verdik 63 oldu dış gebelik imiş düzenli artması çok önemli içim rahat etsin dersen farklı hastanede de ver ama zaten sağlıklı gebelik ise her halükarda 2 ve kati artış gormelisin